Subaru uzņēmuma profils
Japāņu kompānija Subaru nekad nav sagrābusi zvaigznes no debesīm, neskatoties uz to, ka tās logotipā vicinās slavenais Plejādžu zvaigznājs. Skaļo paziņojumu un galvu reibinošo izlaišanu vietā citā ierobežotā īpašā premium klases sedana īpašajā versijā šīs rūpes ir koncentrējušās uz uzticamiem un augstas kvalitātes modeļiem plašai auditorijai.

Tā rezultātā 1954. gadā dibinātais uzņēmums ātri ieguva popularitāti japāņu vidū, un pēc tam 80. un 90. gados tas sāka aktīvi paplašināties Rietumu tirgos. Uzņēmuma vadība, kuru pārstāv Kenji Kita, pievērsās tādam milzim kā VW grupa, kas arī specializējās lētos, bet praktiskos modeļos.
Jāatzīmē, ka Subaru savu ceļu liela mēroga automobiļu rūpniecībā sāka pie koncerna Renault rūpnīcas aprīkojuma. Papildus ražošanas līnijām no frančiem tika iegādāti projekti un ražošanas diagrammas, un darba uzraudzībai tika pieņemti vairāki speciālisti.

Šis solis ietaupīja laiku un resursus mūsu pašu tehnoloģiju un procesu izstrādei. Tā rezultātā Subaru izdevās ātri integrēties straujajā automobiļu nozarē un ieņemt tajā ļoti cienīgu vietu.
http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/
Līdzīgi ar "Subaru uzņēmuma profils"
Uz ceļa varat saskarties ar riepu pārduršanas problēmu, šī ir visizplatītākā problēma.
Šaurās aprindās labi pazīstamā tūninga studija G-Power ir pārņēmusi sporta modeli BMW M2 CS, kas jau ir inženieru mākslas darbs. Neskatoties uz to, G-Power puišiem izdevās pēc iespējas uzlabot šo automašīnu un vispusīgi strādāt pie visiem tās aspektiem. Tomēr vislielākā uzmanība tika pievērsta motoram.
Otrās paaudzes Kia Niro beidzot ir sasniedzis pirmsražošanas stadiju. Automašīna tika pieticīgi prezentēta Seulas mobilitātes izstādē, kur apmeklētājiem tas nebija pa spēkam. Tomēr tagad daudzi žurnālisti ir atgriezušies pie krosovera, lai runātu par tā tehniskajiem parametriem un atsvaidzināto dizainu. Arī mēs nestāvēsim malā no saviem kolēģiem.