Volkswagen ID.3 iegūs visu riteņu piedziņu
Volkswagen ID.3 elektromobilis beidzot iegūs visu riteņu piedziņu, pateicoties divu dzinēju konfigurācijas parādīšanai ar prefiksu GTX nosaukumā. Par to izdevumam Auto Express ziņoja Vācijas koncerna vadība, kura dežurēja IAA mobilitātes pasākumā. Tajā pašā laikā daži būtiski jauninājumi, papildus otrajam motoram un nedaudz palielinātai akumulatora jaudai, vēl nav gaidāmi.
Tagad pilnpiedziņas versijas pircēji var paļauties uz otru elektromotoru, kas atrodas uz automašīnas aizmugurējās ass. Abu dzinēju kopējā jauda ir 245 kW jeb 333 ZS, kas priekš hečbeka ir ļoti, ļoti labi. Tajā pašā laikā paātrinājuma līdz simtiem dinamika ir aptuveni sešas sekundes.
Nedaudz palielināta arī hečbeka akumulatora ietilpība, ļaujot pilnpiedziņas spēkratam ar vienu uzlādi nobraukt 520 kilometrus. Turklāt tas ir par 80 kilometriem vairāk nekā standarta priekšpiedziņas versija, kas nevar vien priecāties.
Bet automašīnas un tā aprīkojuma izskats palika nemainīgs. Pircēji joprojām var paļauties uz diezgan pievilcīgu virsbūvi un modernu interjeru ar multimediju sistēmu un daudzām ērtām iespējām. Vispār kas vajadzīgs prasīgam pie ērtībām pieradušam šoferim.
http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/
Līdzīgi ar "Volkswagen ID.3 iegūs visu riteņu piedziņu"
Uz ceļa varat saskarties ar riepu pārduršanas problēmu, šī ir visizplatītākā problēma.
Interesants projekts no E.C.D. tūninga studijas. Floridā bāzētais automobiļu dizains nesenā pagātnē ir redzējis dienasgaismu. Mēs runājam par tīrasiņu britu, kuru lietpratīgi inženieri pārveidoja par elektrisko vilci. Tajā pašā laikā elektrificēja nevis kādu no jauna ieslēgtu krosoveru, bet gan par īstu klasiku - Range Rover Classic!
Japānas tirgū ienāk jaunais Nissan Note Autech Crossover, ko montējis Nissan meitas uzņēmums Autech Japan. Kompaktais krosovers ir absorbējis visas galvenās veiksmīgā Nissan Note hečbeka īpašības, kas jau ilgu laiku veiksmīgi tiek pārdotas ASV un Eiropas tirgos. Acīmredzot jaunais krosovers pēc debijas mājās dosies iekarot Rietumvalstis.