Porsche kompāniju nopietni interesē elektriskie transportlīdzekļi, kas tagad tiks iekļauti visā ražošanas līnijā. Šajā sakarā tika prasīts precizēt tehnoloģijas, kas saistītas ar šo transporta veidu. Nu kā varēja būt savādāk? Galu galā Porsche vienmēr ir bijusi slavena ar savu pieeju visu komponentu modernizēšanai un uzlabošanai, kas tiek pārbaudīti burtiski līdz sīkākajām detaļām.
Kopumā jaunums ir tāds, ka Porsche strādā pie akumulatoru jaudas palielināšanas, kas vēl nav pietiekami labs tālsatiksmes ceļojumiem. It īpaši Taycan Cross Turismo elektriskā automašīna ar augšējā līmeņa akumulatoru 93,4 kW / h WLTP ciklā var nobraukt ne vairāk kā 832 kilometrus, ko nevar salīdzināt ar pilnu benzīna bāku.
Jaunās tehnoloģijas pamatā ir jaunu materiālu izmantošana elektrodiem un elektrolītam, kam jāuzlabo energoefektivitāte un jāsamazina akumulatora svars. Jaunās šūnas tiks izstrādātas sadarbībā ar SAIC un CATL, kuras arī ir ieinteresētas augstas veiktspējas bateriju ražošanā.
Ir pāragri runāt par panākumiem jaunā jomā, taču jau ir bijis iespējams savākt testa akumulatoru 300 kW / h, kas pēc svara un izmēriem ir salīdzināms ar mūsdienu kolēģiem. Kopumā pēc pāris gadiem ar vienu uzlādi elektromobiļu nobraukumu var palielināt līdz 1500–2000 kilometriem.
Любимая марка автомобиля |